Cityakuten – ER – Andra säsongen



Nu har jag hunnit se några avsnitt på den andra säsongen av denna långkörare. Jag upplever det som att kvaliteten gått ned lite men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Kanske försöker man helt enkelt för mycket? Tårdryperiet kvarstår dock och har inte åtminstone ögonvrån fuktats av ett avsnitt betraktar jag det som ett svagt avsnitt…


Det är ett par märkligheter som jag inte riktigt få ihop. Det verkar vara ett par händelser som helt enkelt är raderade från ER-bibeln. Det är karaktärer som är borta och andra som är tillbaka till exempel. Det är kanske inget att hänga upp sig på då det fortfarande är intressanta förhållanden mellan de inblandade men är man reaktionär så är man. Alla förändringar är av ondo! …eller inte?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar