Big Brother på TV 11

Jaha, då var det dags för en ny säsong då... Jag kan väl inte kalla mig var sig för slavisk- eller manisk tittare men lite har jag sett genom åren och någon av säsongerna har det vari mer än annars. Egentligen har jag inget som helst intresse av det men nyfikenheten tar över ibland och idag såg jag hur deltagarna presenterades och gick in i huset. Jag får lite vibbar av att det inte bara är unga blonda blåsta bimbos med silikon TV11 har varit ute efter. Faktum är att jag får för mig att man vill tillbaka lite till det första året Big Brother visades i Sverige. Då var det lite äldre folk med, "vanliga" människor och inte bara P-A-R-T-Y hela tiden. Det var rätt hög nördfaktor i år... Jaja, vi får väl se hur det blir, om det knullas i huset redan efter första veckan eller om det blir några andra skandaler för den delen.

Vad är det med oss människor, varför livnär vi oss på skandaler hela tiden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar