Idioterna Filip och Fredrik förstörde min Oscarsgala, skriver en ilsken tv-tittare.

Det verkar ju vara lite kritiska tongångar mot årets presentation av Orcarsgalan. Ja såg den inte själv så jag kan inte uttala mig om huruvida låtar pratades sönder eller inte men min erfarenhet av dessa herrar talar sitt tydliga språk.

Detta är väl kanske något som bekräftar vad jag redan visste. Filip och Fredrik eller Fredrik och Filip eller vad de än kallar sig som komikerduo är enormt överskattade, otroligt jobbiga och snudd på narcissistiska! Detta har jag vetat länge och är lika förvånad varje gång någon uttrycker sin beundran för dem eller deras tramsiga program.

Självklart borde inte detta rendera i dödshot som den här artikeln beskriver, men det är ett annat dilemma och knappast den egentliga frågan i sammanhanget - bara något som gör en klatschig rubrik i media...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar