Wild Things Foursome - 2010 - Den fjärde filmen suger...



Jag måste erkänna att jag faktiskt gillar de tre första filmerna i den här filmserien. Visserligen har de tappat lite för varje film som har gjorts men jag tycker fortfarande att de har varit godkända. Nu kan väl i och för sig mitt minne spela mig ett litet spratt här också kanske för särskilt många minnen har jag inte. Inte mer än att jag vet att det brukar vara mycket intriger, hemlighetsmakeri, svartsjuka, och i slutändan – girighet! Den här filmen är inget undantag på någon av dessa fronter men det spelar ingen roll, det lyckas inte särskilt bra. Skådespelarna är på tok för dåliga och det finns ingen finess i historien. Låt vara att man inte riktigt vet vem som lurar vem i slutända, men det är ju å andra sidan lite av den här filmseriens signum. Det är mest upprepningar av sådant vi har sett förut blandat med genreklichéer och inte särskilt smickrande någonstans. 

3/10

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar